آریایی

درد دلهایی با خودم و شما

آریایی

درد دلهایی با خودم و شما

راه درست؟

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ب.ظ

بعد از چند سال کار در شهرستانی جنوبی دارم بر میگردم تهران 

خوب این کار یک سری مزایا و معایب داره:

در تهران: امکانات بهتر، نزدیکتر شدن به خانواده ، اما استرس و ترافیک و آلودگی و در شهرستان آرامش و درآمد بیشتر ولی امکانات کمتر ، دوری از خانواده و گرمای بسیار شدید . 

به نظر شما راه درست کدومه ؟؟؟؟؟ 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۵
مرتضی

نظرات  (۱)

راستش به نظرم ما هرکاری می کنیم برای داشتن یه دل خوشه!

پس ببینید کجا دلتون خوشه :)

پاسخ:
سلام
به قول سهراب: مرد بقال از من پرسید : چند من خربزه می خواهی ؟ 
من از او پرسیدم : دل خوش سیری چند؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">