آریایی

درد دلهایی با خودم و شما

آریایی

درد دلهایی با خودم و شما

آغازی دیگر

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۱۸ ب.ظ

سلام به همه 

تا به حال دو تا وبلاگ داشتم که اولی با همه خاطرات خیلی خوبش در بلاگفا نابود شد:(

دومی در میهن بلاگ با اقبال خوبی مواجه نشده و عمده کم توجهی هم از خودم بود

این بار به اینجا آمدم تا شروعی دوباره داشته باشم 

حرفهایی که بیشتر از جنس درد دل است با کمی توجه و نیشتر به درون خودمان تا شاید جامعه بهتری داشته باشیم

البته همراهی یک یار خوب و همراه همیشگی در کوچ کردنم به بیان بسیار موثر بود که همین جا ازشون تشکر میکنم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۸
مرتضی

نظرات  (۳)

وااااای سلااااام بسیااااار کار خوبی کردید که به اینجا اومدید :)

خیلی خوش اومدید :)

امیدوارم این خونه ی جدیدتون چرخش براتون بچرخه !! :)

خوش اومدید :)

پاسخ:
سلام.
سپاس از حضورتون
سلام :)

هفته مهندسه و باید تبریک گفت به مهندس ها :)منم تبریک می گم :)

پاسخ:
سلام و با سپاس بسیار از شما(آیکون تشکر)
تازه دیدم پیامتون رو تو قسمت نظرات نبود متاسفانه
سلام

کامنت دوروز پیش من نیست???

پاسخ:
سلام.
تنها کامنتی که از شما دارم مربوط به 29 بهمن هست.
شما کامنت دیگری مورد نظرتون هست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">